»Nikoli ne gre vse po načrtih. Vsaj nama ne.«
»Pri plesu se zdaj veliko ukvarjam s sodobnoplesno improvizacijo, s principi zaznavanja in občutenja telesa, ki je neritmično, nekoreografirano in sledi trenutku. To telo skušam spojiti s flamenko telesom, ki je ritmično, plesno, formirano.«
»Anja v bistvu prvo glasbilo. Njene noge pri flamenku so ritem, so zvok, ki ga uporabljam, ki ga v živo snemam in z njim manipuliram. Nato je tukaj še moja stran – omara, ki je ozvočena in ima tudi svojevrsten zvok ter moja elektronska glasba.«
»Voda je priklic mnogočesa in tedaj tudi nekoga, torej nje ženske, zato ni naključje, da so nosilke vseh osrednjih pripovedovalskih dogodkov prav dame.«
»To, da sem dala glas ženskam, nikakor ni naključje, to sem storila zavestno, namerno in z veliko navdušenja, pa seveda tudi hvaležnosti, da je v našem prostoru vendarle toliko glasov, ki zmorejo svetiti, pogosto tudi spregledano, in oživljati tisto, kar je bilo zanihano v neobstoj.«
»V prerezu srca je prostranstvo vode – je privid, je luč sredi temine, je hipna postaja, je smrtni boj in je golo telo pripovedovalke, ki preureja svet, ne da bi štela spoznanja. V vodi se tanjša naša teža, voda je teža. Vanjo, v nezavedno, odteka naša kri. Gosta čustva, drhtiva rahločutnost, ki vstopi v jedro vsega.«
»Zvok je dotik.«
»Prva vožnja po zimi je zame vriskanje v čelado, vedno vlada tako veselje, kot bi bil vso zimo nekam zaprt in si zdaj končno svoboden.«
»Ko se po dolgi zimi vrnemo na motor, čustva po navadi premagajo razum. Najpogosteje se prav to konča tragično.«
»Razpon poškodb je zelo širok, večina se sicer poškoduje lažje, določene pa so zelo hude, spremenijo življenje tistega, ki se poškoduje, pogosto pa tudi življenje njegovih bližnjih.«
»Prilagoditev hitrosti med vožnjo z motorjem je res pomembna.«
»Po navadi se zapeljemo za njim, ga z lučmi in sireno ustavimo ob robu. Največ, kar sem lahko peljal za nekom, je bilo 234 kilometrov na uro, več nisem mogel iti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju